mandag 16. mai 2011

Jeg bestilte billett hjem, så nå har jeg ingen penger igjen på kontoen min. Tror den ligger fint på £20 eller noe i den duren. Ja, dette er supert dere! Jeg vil si at jeg ikke aner hvor pengene mine har blitt av, men når jeg tenker meg om (Norge-England, England-Norge, Norge-England, Enland-Spania, England-Spania, England-Norge, Anfield x3) så skjønner jeg vel hvorfor. Spesielt siden både leie og tuition fees har gått opp uten at jeg har fått noe mer penger. Supert. Jeg får 1500kr i reisestipend. 1500kr for et helt år. kan noen forklare meg hvordan jeg skal komme meg hjem på 1500kr?! Joda, Lånekassen. Der har dere gjort en super utregning. For det koster ikke 3000kr liksom. Neida.  


Unansett, jeg kommer hjem den 16 juni, 2 uker før alle andre drar hjem. Er ikke super fornøyd med det, men siden jeg ikke har penger, så er det ikke så mye annet jeg kan gjøre. dessuten, så sa jeg at jeg kunne jobbe fra 21, så ja. Jeg hadde ikke akkurat lyst til å komme hjem den 20 liksom. For alt annet var utsolgt. Så hvem har lyst til å henge med meg den helga? (aktiviteter med alkohol er veldig godt mottatt)

Ellers føler jeg det skjer mindre og mindre. Var og så Eurovision igår på Fylde bar og det var jo eh... gøy? Ja. Mm. Eh. Pues... Jeg er jo ikke akkurat Eurovision lover da, kan man si, har vel mer ett hat for det. Men ja, det var jo greit da. Pia og jeg gjore vel narr av det meste. Dessuten hadde jeg så vondt i hode at jeg holde på å drepe meg selv. Da jeg kom hjem kasta jeg i meg paracet og prøvde å sove. Jeg fikk ikke sove, men hodepina forsvant. Kan noen fortelle meg vitsen med paracetamol med coffein? Endte opp med å være lys våken kl 01:00. Så jeg gikk på kjøkkenet og bakte skoleboller mens jeg dansa og sang without inhabition til Shakira. Jeg kan ikke for at jeg ikke klarer å holde meg i ro når jeg hører sånn musikk. Tror jeg må komme meg på latino bar eller noe sånt altså. Jeg simpelten bare elsker sånn musikk. Det er sinsykt sexy. Men igjen, jeg synes alt som er spansk er sexy så... Sexy språk, sexy men...

Idag har vært en utrolig lite productive day. Sto opp så seint at det er lattelig. Skjønner det ikke jeg. I allefall. Jeg sto opp seint. Kledde på meg og dansa litt mer til Shakira mens jeg venta på Pia. Når hun var klar gikk vi ned til Fylde for å se Chelsea v Newcastle kampen. Syntes den var ganske bra i grunnen. Det eneste problemet mitt var en ene duden forran meg som satt å dissa Nando hele jævela tia. Mm, stor fornøyd med den da. men jeg tenkete bare: bitch plz. Wolrd Champion, European Champion. Top goal scorer. Bitchface. Your argument is invalid. MEN Nando spilte fulle 90 min, og han var sikkelig aktiv, så dette går riktige veien. Neste sesong kommer til å bli så braaaa. ♥ jeg har forresten konvertert Pia til Nando. Ah, if nothing else, right? men jeg må si at jeg kjenner at jeg begynner å bli litt for investert i Chelsea nå altså. Hadde et moment hvor jeg drev å beudra kiten deres bla. Ikke bra.

Når kampen var ferdig gikk vi hjem. Det var en dude som holdt oppe døra for meg. Han var ganske kjekk. Jeg husker ikke helt hvordan han så ut lengere. Men han hadde sykt blå øyne. Tror han hadde brunt hår. Jada, hukommelse på topp.

Um. Har lest Truth & Dare nok en gang. jeg har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg har lest den serien siden jeg først fant den. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare den. Hun skriver bare utrolig bra uansett egentlig. Som Born To Run. Hun tar disse absurde og abstrakte tingene og gjør dem logiske. du forstår liksom, selvom. Og du føler hvert eneste ord. Skulle lese May Angles Lead You In (den er inspirert av my favourite song Hear You Me) på nytt, men jeg tror ikke jeg klarer. Den er så sykt trist. Jeg skjønner ikke hvordan noe kan skrive så bra liksom. Hvordan noen greier å beskrive et senario så bra at du skulle tro det faktisk hadde hendt deg. Hm, jeg vet ikke. kanskje jeg er over emotional. Men den knuser hjerte mitt totalt.

Det å leve på ris er faktisk helt greit. Hadde glemt hvor mye jeg faktisk liker ris. Og jeg tuller faktisk ikke. Jeg har ikke spist ris siden jeg var hjemme liksom. men ja. det er godt da. Og idag, for første gang, klarte jeg å koke risen perfect! Hurra for meg! og jeg spise ris med Quorn escalopes som jeg fant i fryseren. Har omentrent sluttet å spise kjøtt, det smaker bare ikke like godt lengere. Quorn er et super alternativ da, og smaker dessuten mye bedre. Spesielt the mince liksom. Ew, smaken av kjøttdeig. Blæ!

Jeg begynner å få angst for jeg har snart ikke mer kaffe igjen. og jeg har ikke penger til å kjøpe kaffe. Herregud liksom, £6 for en sånn stor krukke med kaffe. Og risen min minsker drastisk. Jeg har foreløpig ingen fastslåtte planer for 17 mai, men Pia og jeg vuderer å grille. Vi har begge grillmat i fryseren og pia har en engangsgrill. Det skal regne da, så det kan jo bli gøy. jejeje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar